Overlay
Sluiten
menu

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan even telefonisch contact op via 0252 - 34 34 59

  1. Hoe kan ik inloggen?
  2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Timmers Verpakkingen?
  3. Wat zijn de verzendkosten?
  4. Wat zijn de levertijden van mijn bestelling?
  5. Kan ik een levertijd kiezen?
  6. Wat moet ik doen als mijn pakket niet aankomt?
  7. Wat moet ik doen als ik onverwachts niet thuis ben als mijn bestelling wordt geleverd?
  8. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
  9. Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen dan mijn account?
  10. Leveren jullie ook in het buitenland?
  11. Op welke manieren kan ik betalen?
  12. Hoe kan ik een bestelling retourneren?
  13. Retourneren in de winkel
  14. Wat zijn de kosten voor het retourneren?
  15. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  16. Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  17. Is het mogelijk om mijn vorige bestellingen te zien?
  18. Is het mogelijk om oude facturen te bekijken?
  19. Waar kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief
  20. Waar ik kan ik de algemene voorwaarden bekijken?
  21. Suggesties en klachten
Hoe kan ik inloggen?

Hoe kan ik inloggen?
Maak eerst een account door hier te klikken en uw persoonlijke gegevens in te vullen. Met u aangemaakte account kunt u direct bestellen in de webshop.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Timmers Verpakkingen?

Via de webshop kunt u artikelen online bestellen. Heeft u nog geen account? Dan kunt u deze hier aanmaken.

 

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn € 5,50. (uitgezonderd Waddeneilanden = € 15.95 ) Wij verzenden de meeste pakketten via DPD.

Wat zijn de levertijden van mijn bestelling?

Vandaag besteld voor 16.00 uur is de volgende werkdag geleverd. Na 16.00 uur besteld? Graag even bellen voor de mogelijkheden. Bestellingen in het weekend worden de eerst volgende dinsdag geleverd.

Kan ik een levertijd kiezen?

Het is niet mogelijk om een zelf een levertijd te kiezen via de webshop. Bel voor eventuele mogelijkheden.

Wat moet ik doen als mijn pakket niet aankomt?

U krijgt bij uw bestelling per email een track and trace code toegestuurd waarmee u uw pakket kunt volgen. Klik hier voor meer informatie over de track en trace code.

Wat moet ik doen als ik onverwachts niet thuis ben als mijn bestelling wordt geleverd?

Als u niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt geleverd krijgt u van de bezorger een kaart in de brievenbus. Hiermee kunt u via internet (voor 22.00 uur) aangeven dat u het pakket op een ander adres wilt laten bezorgen. Als u niets invult komt de bezorger de volgende werkdag opnieuw langs. Heeft u de bezorger werderom gemist, dan kunt u uw bestelling ophalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor na 13.00 uur op de eerst volgende werkdag.

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Ja, u kunt uw bestelling altijd ophalen bij onze vestiging in Noordwijkerhout - klik hier voor de adresgegevens. Dit kunt u aangeven bij de bestelling, u betaalt dan geen verzendkosten. Neem voor het ophalen van uw bestelling altijd uw orderbevestiging mee.
Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen dan mijn account?
Ja, het is mogelijk om uw afleveradres aan te passen. Klik hier om uw gegevens aan te passen.
Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij kunnen beperkt leveren in het buitenland. Graag vooraf informeren over de verzendkosten.

 

 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt uw bestelling bij Timmers Verpakkingen betalen via IDEAL. Geen IDEAL? Even bellen voor de mogelijkheden.

 

 

Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Graag vooraf contact opnemen over het retourneren van uw bestellingen.
Retourneren in de winkel
U kunt uw bestellingen ook retourneren op onze vestiging in Noordwijkerhout. - klik hier voor de adresgegevens.
Wat zijn de kosten voor het retourneren?

Afhankelijk van de oorzaak zijn daar de huidige posttarieven aan verbonden.

 

 

Accountgegevens

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Bij het aanmelden kunt u onder de knop 'Inloggen' een link vinden waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen.
Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Bij inloggen / mijn account kunt u uw gegevens aanpassen.
Is het mogelijk om mijn vorige bestellingen te zien?
Via 'MIjn Account' kunt uw uw vorige bestellingen terug vinden
Is het mogelijk om oude facturen te bekijken?

Via 'Mijn Account' is het mogelijk om oude facturen terug te kijken.

 

 

Algemeen

Waar kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief
Op de homepage kunt u zich in schrijven voor de nieuwsbrief.
Waar ik kan ik de algemene voorwaarden bekijken?
Suggesties en klachten
Onze website is gemaakt om uw zo goed mogelijk van dienst te zijn met bestellen van producten bij Timmers Verpakkingen. Heeft uw klachten, suggesties en/of vragen over onze producten of over onze website? Wij horen het graag via de email - info@timmersverpakkingen
www.timmersverpakkingen.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.timmersverpakkingen.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren