Klantenservice
Veelgestelde vragen
Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan even telefonisch contact op via 0252 - 34 34 59
- Hoe kan ik inloggen?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Timmers Verpakkingen?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Wat zijn de levertijden van mijn bestelling?
- Kan ik een levertijd kiezen?
- Wat moet ik doen als mijn pakket niet aankomt?
- Wat moet ik doen als ik onverwachts niet thuis ben als mijn bestelling wordt geleverd?
- Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
- Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen dan mijn account?
- Leveren jullie ook in het buitenland?
- Op welke manieren kan ik betalen?
- Hoe kan ik een bestelling retourneren?
- Retourneren in de winkel
- Wat zijn de kosten voor het retourneren?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Is het mogelijk om mijn vorige bestellingen te zien?
- Is het mogelijk om oude facturen te bekijken?
- Waar kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief
- Waar ik kan ik de algemene voorwaarden bekijken?
- Suggesties en klachten
Hoe kan ik inloggen?
Maak eerst een account door hier te klikken en uw persoonlijke gegevens in te vullen. Met u aangemaakte account kunt u direct bestellen in de webshop.
Via de webshop kunt u artikelen online bestellen. Heeft u nog geen account? Dan kunt u deze hier aanmaken.
Verzenden
De standaard verzendkosten zijn € 5,50. (uitgezonderd Waddeneilanden = € 15.95 ) Wij verzenden de meeste pakketten via DPD.
Vandaag besteld voor 16.00 uur is de volgende werkdag geleverd. Na 16.00 uur besteld? Graag even bellen voor de mogelijkheden. Bestellingen in het weekend worden de eerst volgende dinsdag geleverd.
Het is niet mogelijk om een zelf een levertijd te kiezen via de webshop. Bel voor eventuele mogelijkheden.
U krijgt bij uw bestelling per email een track and trace code toegestuurd waarmee u uw pakket kunt volgen. Klik hier voor meer informatie over de track en trace code.
Als u niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt geleverd krijgt u van de bezorger een kaart in de brievenbus. Hiermee kunt u via internet (voor 22.00 uur) aangeven dat u het pakket op een ander adres wilt laten bezorgen. Als u niets invult komt de bezorger de volgende werkdag opnieuw langs. Heeft u de bezorger werderom gemist, dan kunt u uw bestelling ophalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor na 13.00 uur op de eerst volgende werkdag.
Wij kunnen beperkt leveren in het buitenland. Graag vooraf informeren over de verzendkosten.
Betalen
U kunt uw bestelling bij Timmers Verpakkingen betalen via IDEAL. Geen IDEAL? Even bellen voor de mogelijkheden.
Retourneren
Afhankelijk van de oorzaak zijn daar de huidige posttarieven aan verbonden.
Accountgegevens
Via 'Mijn Account' is het mogelijk om oude facturen terug te kijken.
Algemeen
maandagmiddag 30 en dinsdag 31 december zijn wij gesloten ivm voorraadtelling!